Bo to jest właśnie XXXI

Tutaj będziesz umiał nawet mówić wierszem

U nas się pobawisz

I nauczysz wiele

W sercu pozostaną wspomnienia… Przyjaciele

papugi

Rok szkolny rozpoczęliśmy integracją naszych uczniów w różnych europejskich miastach, podczas wycieczki zorganizowanej przez Profesor Ewę Rajnert 🙂 Odwiedziliśmy Metz, Paryż, Madryt, Barcelonę. Czas poświęciliśmy na doskonalenie naszych umiejętności językowych, a także na poprawienie naszych relacji z rówieśnikami i świetnymi opiekunami – Panią Profesor Moniką Kozak oraz Panią Pedagog Małgorzatą Cybulską 🙂

Udało Nam się zobaczyć prawdziwe perełki ParyżaLuwr, Łuk Triumfalny oraz Wieżę Eiffla, z której wieczorem podziwialiśmy panoramę miasta.

Zwiedziliśmy Madryt – udaliśmy się m.in. na spacer po Puerta del Sol – owalnym placu otoczonym ze wszystkich stron kremowymi, XVIII –wiecznymi domami, będącym hiszpańskim „punktem zero”, od którego mierzy się wszystkie odległości.

Zobaczyliśmy jeden z najbardziej rozpoznawalnych budynków na świecie – sen wielkiego architekta, główne osiągnięcie projektanta Antoniego Gaudíego – Sagradę Famílię.

Przywieźliśmy niezapomniane wrażenia, delektowaliśmy się przepięknymi widokami w czasie podróży   Próbowaliśmy lokalnych smakołyków, zachwycaliśmy się wschodem słońca, a zabawom na plaży i w basenie nie było końca 🙂

Dziękujemy Relaks Biuro Usług Turystycznych za organizację tak wspaniałego wyjazdu
i spełnienie Naszych oczekiwań

Przedsięwzięcie Ministra Edukacji i Nauki pn. Poznaj Polskę

W roku szkolnym 2022/23 uczniowie klas 2aa i 4b  mogli wyjechać na wycieczkę szkolną dofinansowaną z programu Poznaj Polskę.
W dniach 5-7 czerwca 2023 r. zwiedziliśmy Gdańsk, Gdynię, Hel i Malbork.
Mieszkaliśmy w Jastrzębiej Górze dzięki czemu wieczory spędzaliśmy na plaży integrując się pomiędzy klasami 1aa i 3b.

„Święto Szkoły” i  otwarcie kompleksu  sportowego w XXXI LO

Jasełka 2022

Obóz integracyjny – Sielpia 2022

Zakończenie roku szkolnego 2021-2022

Aby z uśmiechem zakończyć rok szkolny 2021/22 w XXXI LO,
zestawiliśmy zdjęcia niektórych naszych nauczycieli do znanych bohaterów filmowych lub celebrytów.